2013/09/10

Escape in the afternoon

IMG_9006IMG_9291kesä1 IMG_9957 kesä2IMG_9990Parit julkaisemattomat räpsyt kesältä! Olin harmittavan epäaktiivinen kamerani kanssa tänä kesänä, ne harvinaiset kerrat kun sen mukaan muisti ottaa niin eipä sitä sitten enää liikenteessä inspannu tai jaksanu esiin kaivaa. Näin käy muutenkin liian usein, vois tsempata vähän.
Viime kesään verrattuna tää kesä oli paljon hauskempi, vaikkei se vieläkään ihan kaikkia mun odotuksia täyttänyt. Ja se laitetaanki sitten ihan omaan piikkiin... :-D Kyllä mä joskus vielä onnistun totetuttaa kaikki mun villeimmät kesäsuunnitelmat ja vielä lisäks kaikki pienimmätkin spontaanit ideat. Tää oli lupaus.
Ei silti valittamista, kesä on aina kesä, mutta mun puolesta se sais jo kunnolla väistyä syksyn tieltä. Missä mun kerrospukeutumissäät viipyy?!?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti