2013/12/24

Doesn't really feel like christmas at all

IMG_2690 IMG_2650 IMG_2618 IMG_2673
"Still waiting for the snow to fall, doesn't really feel like christmas at all..."

Niin se jouluaatto vain tuli ja meni, eikä mun joulufiilis oo ikinä ollu näin kateissa. Musta on tainnut vihdoin tulla vanha kun en jaksa enää innostua tai hössöttää oikein mistään joulujutuista. Kaikesta fiiliksettömyydestä huolimatta mulla on ollut tosi kiva päivä, tälläiset perheen kanssa kotona vietetyt laiskat päivät kun on nykyään aika harvassa! Ja olihan se nyt suorastaan luksusta nukkua ilman herätyskelloa pilaamassa hyviä unia.

Blogi nyt kuitenki on päässy tässä unohtumaan kaikista mun suunnitelmista huolimatta, joten kerrottakoon tässä samassa vielä muita kuulumisia! Viikko sitten ihan tavallisena tylsänä tiistaina täytin 17 ja ihmettelenpä vaan edelleen että mihin tää aika oikein katoaa..? Oon myös vähän katkera siitä että mun pitää olla näin vanha. Bussissakin pitäis ostaa aikuisten lippu, mutta hei pliis enhän mä ole aikuista nähnytkään. Ja se on ihan liian kallis mun lompakolle.
Mun piti koota tänne kuvia vuosien varrelta, mutta arvatkaapa onko ollut aikaa sellasiin hienouksiin. Höh, musta se olis hauska postausidea joten voipi olla että toteutan sen vielä joskus.
Huomenna onkin luvassa kauan odotettu pikainen maisemanvaihdos, joten mun ehkä pitäis kohta jo olla nukkumassa että jaksan aamulla panikoida itteni junaan...

Hyvää joulua kaikille ja toivottavasti teillä edes on ollut vähän enemmän fiilistä kuin mulla! ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti