2014/08/27

Favourites

IMG_3902 IMG_3925
Oon ihan naurettava syksyfiilistelijä, niinku varmaan joka toinen tän maailman ihmisistä tuntuu olevan. Syksyisin kummiskin oleilen kotona entistäkin enemmän, alan taas juomaan teetä (ja kahvia tietenkin aamuisin) ja inspiroidun kaikesta mihin törmään. Niin ja unohtamatta sitä perinteistä syksyistä ajatusta "nyt mä alotan puhtaalta pöydältä ja muutun niin ja näin blaablaa..." :-D
Mikä siinä on että yks hiton vuodenaika voi saada ajatukset rullaamaan ihan uudella tahdilla?
Viime viikollakin vaihdoin huoneen syksyjärjestykseen (??) ja pari viikkoa sitten oon ehtinyt jo vaihtaa vaaterekistä mekot ja kesähepeneet pois ja kaivaa neuleet esille. Sen lisäks mulla on koko ajan hirvee hinku kirppistelemään. Haluun kehittää mun tyyliä astetta enemmän mun näköseks ja tietty syksysemmäks. Voihan se olla että tää hirvee inspispuuska ja syksyfiilis vaikuttaa tänne bloginkin puolelle, mut musta tuntuu että aina kun kirjotan tän tyylisen lauseen tänne julkaistavaks niin käykin just päinvastoin. No, hankala mennä arvuuttelemaan, kai se jää vaan nähtäväks!

2 kommenttia :

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua mikä kommentti! täydellinen... huhhuh kiitos paljon ♥

      Poista